Sıkça Sorulan Sorular

Gıda ürünleri genellikle iade edilemez veya değiştirilemez. Ancak, kalite veya teslimatla ilgili bir sorun yaşarsanız lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Kredi kartı ve banka havalesi gibi çeşitli ödeme yöntemlerini kabul ediyoruz. Ancak, lütfen gıda ürünlerinin iade edilemeyeceğini unutmayın.

Siparişinizin durumunu ve tahmini teslimat tarihini sipariş geçmişinizde bulabilirsiniz. Hesabınız varsa, bir takip numarası sağlanır ve bu numara ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

Kargo ücretleri ürünün ağırlığına ve teslimat adresinize göre değişebilir. Alışveriş sepetinizdeki ürünleri ve adresinizi girerek kargo ücretini hesaplayabilirsiniz.